Zarząd Związku przystępuje do realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gmin będących uczestnikami Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka”
Dofinansowaniu podlega: demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji. Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi 50% kosztów kwalifikowalnych.
Druk wniosku oraz regulamin programu można pobrać na stornie internetowej www.mzmgo.mazury.pl lub stronach internetowych gmin będących uczestnikami Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami.
Wnioski o udział w programie należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Mazurskiego Związku Międzygminnym – Gospodarka Odpadami, ul. Pocztowa 2 w Giżycku w terminie do 2 września. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Planowany termin rozpoczęcia robót po 15 października 2022 r.
Regulamin i wniosek do pobrania poniżej.